FAQ

Spørgsmål og svar

Her har vi samlet de mest stillede spørgsmål. Finder du ikke svar på dine spørgsmål, er du velkommen til at kontakte os på email shop@dentorium.dk.

SHOP

Hvordan bliver jeg kunde hos Dentorium?

Det er nemt at handle online hos Dentorium. Du skal blot oprette en profil med brugernavn og login, så er du klar til at handle.

Hvornår modtager jeg min ordre?

Vi sender varer mindst en gang om ugen, og leveringstiden kan derfor variere fra 2-5 hverdage.

Hvor meget skal jeg betale i fragt?

Vi har fri fragt på alle ordrer over 1000 kr. for erhvervskunder. For alle ordrer under 1000 kr. koster fragt 100 kr.

Hvad er jeres returpolitik?

Fortrydelse
Vi giver 14 dages fuld returret på varer købt i vores webshop. Varen skal være i samme stand, som da du modtog den. Du skal selv betale for at sende varen retur. Hvis du vil returnere en vare, skal du give os besked på mail til shop@dentorium.dk

Reklamation
I henhold til købeloven giver vi 2 års reklamationsret, som gælder for fejl i materialer og/eller fabrikation. Kontakt vores kundeservice, hvis du vil gøre brug af din reklamationsret.

Du kan læse mere om fortrydelse og reklamationsret i vores betingelser her.

LAB

Hvordan laver jeg en ordre hos laboratoriet?

Ring til vores LAB kundeservice på telefon +45 42 23 38 76 . Kontakt.

Hvor lang tid tager det laboratoriet at udføre min ordre?

Hasteopgaver som reparation af proteser udføres fra dag til dag. Alt protetisk arbejde tager op til 5 hverdage.

Hvor skal aftryk sendes hen?

De skal sendes til: Dentorium Dental Lab, Hovedgaden 405, 1. sal, 2640 Hedehusene.

Utilsigtede hændelser, svigt eller fejl ved brug af medicinsk udstyr

Ved tilfælde af utilsigtet hændelse, fejl, svigt eller formodning herom ved anvendelse af medicinsk udstyr købt hos Dentorium ApS, skal formularen her udfyldes og sendes til Dentorium ApS. Distributører og Sundhedspersonale har pligt til at indberette utilsigtede hændelser til Lægemiddelstyrelsen.